pondelok 30. decembra 2013

Zaujímavé míľniky 2013

Končí nám rok 2013 a patrí sa obzrieť späť, trochu bilancovať, hodnotiť. Kokina červená knižnica bola za tento rok "plodná", priniesla celkom 58 recenzií k historickým romanciam a od leta začala s novou rubrikou Rozhovory, v ktorej predstavili svoju tvorbu a taktiež prezradili niečo o sebe nielen slovenskí spisovatelia, ale i tí americkí.

Zaujímavými míľnikmi na stránke pre tento rok boli:


Recenzie, ktoré zaujali najviac čitateľov
S najväčším záujmom u čitateľov sa stretla kniha slovenského autora Marka Zákopčana Plamene hriechu. Druhou najčítanejšou recenziou bola kniha Jediný bozk od Tracy Anne Warren a vysoký ohlas zaznamenala aj kniha Milosť pre Gregora Mocha od slovenskej autorky Ľubice Mišíkovej.

Najlepšie hodnotené knihy
Prvú knihu, ktorá získala v hodnotení plný počet hviezdičiek - čiže päť - som prečítala až koncom marca. Bola ňou Neslušná sázka od Kieran Kramer.

Posledná kniha, ktorá odo mňa získala plný počet v tomto roku bola Nehanebná Beth od Karen Robards.

Najhoršie hodnotené knihy
Interesantné a zároveň príjemné je, že tento rok som nečítala knihu, ktorá by v konečnom hodnotení nezískala žiadnu alebo získala iba jednu hviezdičku. Podpriemerné hodnotenia som dala trom knihám: Royalova nevesta od Kat Martin, Statečná vévodkyně od Pauly Marshall a Anděl z Vysočiny od Hannah Howell.

Najčítanejší autor
Najviac kníh som prečítala od americkej autorky Rexanne Becnel. Celkovo sa ich počet vyšplhal na číslo šesť.

Najlepšia séria
Jednoznačne najlepšou sériou, ktorá mi prešla rukami a očami je Maker od Rexanne Becnel. Patria do nej celkovo štyri knihy (Dohadzovačka, Pomsta je sladká, Milenka na jednu noc a Naučím ťa milovať), z ktorých väčšina získala plný počet hviezdičiek.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára