piatok 7. apríla 2017

Desať otázok pre... Mary Balogh

Na desať otázok, ktoré kladiem v tejto rubrike každému spisovateľovi, mi odpovedala úspešná americká autorka Mary Balogh.


Ako zvyknete začať svoj deň? 
 - Naraňajkujem sa, skontrolujem e-maily, pozriem Facebook a potom, ak mám rozpísanú nejakú knihu, tak píšem. 

Ste fajčiarka?
- Nie.

Varíte a pečiete?
- Áno.

Aké je vaše obľúbené jedlo?
- Indické karí.

Aký je váš obľúbený nápoj?
- Čaj, alebo káva.

Aká je vaša obľúbená farba?
- Nemám obľúbenú farbu.

Kedy ste sa naposledy nahnevali a čo to spôsobilo?
- Nespomínam si.

Kedy ste sa naposledy zasmiali až tak, že vám tiekli slzy? Čo to spôsobilo?
- Nespomínam si.

Čítali ste knihu, ktorú ste za žiadnych okolností nedokázali prečítať do konca? Ak áno, ktorá to bola?
- Keď narazím na knihu, ktorá sa mi ťažko číta, zvyčajne ju prestanem čítať, dokonca i keď vopred viem, že skončí šťastne. No existujú aj výnimky. Čítala som Zlodejku kníh a napriek tomu, že sa mi čítala ťažko, nakoniec bola úžasná.

Keby to bolo možné, akú supersilu/supermoc by ste chceli mať?
- Niekedy by som chcela vedieť zmeniť zimu na leto bez toho, aby som sa čo i len pohla z domu.

Rozhovor pripravila a preložila ® koki

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára