streda 30. októbra 2013

Desať otázok pre... Mareka Zákopčana

Tentoraz si našiel čas a na desať otázok odpovedal spisovateľ Marek Zákopčan.

Ako zvykneš začať svoj deň?
Kávou a telkou.

Si fajčiar?
Väčšinou nie :D

Varíš a pečieš?
V tomto smere som skôr konzument ako tvorca :-D


Aké je tvoje obľúbené jedlo?
Pizza, halušky, vyprážaný syr a cestoviny so syrovou omáčkou.

Aký je tvoj obľúbený nápoj?
Káva, cola a ovocná vodka.

Aká je tvoja obľúbená farba?
Modrá a oranžová.

Kedy si sa naposledy nahneval a čo to spôsobilo?
Najviac ma vedia vytočiť tí, ktorých mám najradšej, dôvod sa vždy nájde :D

Kedy si sa naposledy zasmial až tak, že ti tiekli slzy? Čo to spôsobilo?
Našťastie sa vždy nájde niečo, čo ma pobaví alebo rozosmeje, v tomto nie som veľmi náročný, haha. Dobrá komédia, sitkomy, zážitky s priateľmi, konverzácia na FB... 

Čítal si knihu, ktorú si za žiadnych okolností nedokázal prečítať do konca? Ak áno, ktorá to bola?
Naposledy ma sklamala kniha Načúvaj môjmu srdcu od G. Burrowesovej. Čakal som niečo viac a asi po stovke strán som ju odložil bokom...

Keby to bolo možné, akú supersilu/supermoc by si chcel mať?
Neviditeľnosť :-)



® koki

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára