streda 2. júla 2014

Vášnivý dotyk

Z anglického originálu: Bound by your Touch (2009)

Autor:
Meredith Duran

Vydavateľstvo: Slovenský spisovateľ

Preklad: Zuzana Therová

Počet strán: 280

Rok vydania: 2012



Lydia Boyceová sa sklamala v láske. Teraz žije iba pre svojho otca, slávneho egyptológa. Venuje sa najmä predaju starožitností, ktoré Henry Boyce posiela z nálezísk v Egypte. Keď sa medzi dovezenými predmetmi nájdu falzifikáty, Lydia sa rozhodne vypátrať falšovateľa a zachrániť tak otcovu povesť. O pomoc požiada známeho bonvivána Jamesa Durhama, vikomta Sanburna, ktorý však pod maskou fičúra skrýva bystrý mozog. A navyše prebudí v Lydii dovtedy nepoznanú vášeň...


Som paf! Výborná kniha. Po tom, čo som si prečítala od Meredith Duran knihu Vznešený divoch som ju už chcela zaradiť k priemerným autorkám, ktorých knihy si netreba kupovať, stačí si ich len požičiavať v knižnici... čo som v tomto prípade aj urobila. Aké prekvapenie na mňa čakalo, keď som sa do nej začítala?

Autorka nádherne vykreslila príbeh Lydie a Jamesa. Nuž, hrdinovia podľa môjho gusta. Výborne sa "doťahovali". Prekáračky, inteligentný humor, irónia, to sú správne ingrediencie, ktoré ma v knihe vždy dokážu potešiť.

Trochu mi to pripomenulo knihy Amandy Quick, kde boli hrdinky rovnako húževnaté a "zažraté" do nezvyčajných záľub. A následne spolu s hrdinom riešili nejaký závažný problém :-)

Páčilo sa mi, ako autorka popísala pocity hrdinov. Knihe nechýbala vášeň, bola dynamická, vtipná a... a... a určite ju odporúčam prečítať si! Ja si ju idem kúpiť a začítať sa do nej znova ;-) Warum nicht?

Moje hodnotenie: ★★★★

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára