streda 25. apríla 2012

Nevesta z Ružového útesu

Z anglického originálu: The Bride of Rosecliff (1998)

Autor:
Rexanne Becnel

Vydavateľstvo: Slovenský spisovateľ

Preklad: Marína Gálisová

Počet strán: 304

Rok vydania: 2008



Neohrozený bojovník Randulf Fitz Hugh prichádza do vzdialených končín Walesu zabezpečiť poslušnosť miestnych obyvateľov kráľovi Henrichovi. Verný vazal je pripravený na boj, no vonkoncom nečaká, že ho bude musieť zviesť aj s vlastným srdcom.


Pri príchode do Walesu, kde Randulf kladie základy svojho hradu Rosecliff sa stretáva so zanietenou Walesankou Josselyn ap Carreg Du. A už sa boj medzi nimi začína :-D

Kdesi som niečo podobné už čítala, aspoň taký pocit som mala pri čítaní tejto knihy. No páčilo sa mi to. A narozdiel od predtým čítanej knihy Rytier z Ružového útesu (ktorý inak voľne nadväzuje práve na tento diel) ma táto zaujala viac, jednoducho som sa do nej viac vžila. Aj keď scéna s odrezaným malíčkom mohla byť opísaná detailnejšie - by mi tam štimovala viac :-)

Nedá mi nepochváliť preklad. Po slabikách: VÝ-BOR-NÝ!

Moje hodnotenie: ★★★

Rosecliffe
1. The Bride of Rosecliffe (Nevesta z Ružového útesu)
2. The Knights of Rosecliffe (Rytier z Ružového útesu)
3. The Mistress of Rosecliffe (Milenka z Ružového útesu)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára