pondelok 11. novembra 2013

Vikomt, který mě miloval

Z anglického originálu: The Viscount Who Loved Me (2000)

Autor:
Julia Quinn
 
Vydavateľstvo: Euromedia - Ikar CZ

Český preklad: Zdeňka Zvěřinová
 

Počet strán: 320

Rok vydania: 2005



Vikomt Anthony Bridgerton má najvyšší čas sa oženiť a rok 1814 sľubuje rušnú spoločenskú sezónu. Dokonca sa už rozhodol, ktorú z mladých debutantiek si vyberie - krásavicu Edwinu Sheffieldovú. Jedinou prekážkou je jej staršia sestra Kate. Táto trúfalá intrigánka ho doháňa k šialenstvu svojim odhodlaním prekaziť mu zásnuby, ale keď Anthony zavrie v noci oči, Kate ho neustále prenasleduje v neuveriteľne erotických snoch... Vybral si vikomt za nevestu tu správnou sestru? 


Niekto mi asi počaroval :-) tak som si túto knihu zamilovala. Autorka v nej spojila všetko, čo má romanca obsahovať - bohatý pútavý dej, sympatických hrdinov, humor, trochu napätia a v neposlednom rade vnútorné monológy hlavných hrdinov (čo ja rada). 

Keď raz začnete čítať túto knihu, tí, čo by vás pri tom chceli rušiť budú mať veru čo robiť! Iba ťažko odtrhnete oči od diela - aspoň u mňa to tak bolo :-D

Kto má rád Julinkin svojský štýl, potom nech neváha a siahne po tejto knihe. I ja tak určite ešte zopárkrát urobím ;-)


Moje hodnotenie: ★★★


Bridgerton
1. The Duke and I (Vojvoda a ja; Vévoda a já)
2. The Viscount Who Loved Me ( -; Vikomt, který mě miloval)
3. An Offer from a Gentleman ( -; Nevhodný návrh)
4. Romancing Mr. Bridgerton (Romantický pán Bridgerton; Čekanka)
5. To Sir Philip,with Love ( -; S láskou, Eloise)
6. When He Was Wicked (Spaľujúca vášeň; Nečekaná láska)
7. It's in His Kiss ( -; Poznáš to z polibku)
8. On the Way to the Wedding
(Na ceste k sobášu; Před svadbou)
  


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára