utorok 28. augusta 2018

Desať otázok pre... Kristínu Brestenskú


Na desať otázok, ktoré kladiem v tejto rubrike každému spisovateľovi, mi odpovedala začínajúca slovenská autorka Kristína Brestenská.


Ako zvyknete začať svoj deň?
Kávou. To je prvá vec, ktorú si idem urobiť, len čo vstanem z postele.

Ste fajčiarka?
Nie.

Varíte a pečiete?
Varím a pečiem celkom rada, no aby ma to skutočne bavilo, potrebujem mať v kuchyni úplný kľud. A ten pri dvoch deťoch veru nemám.


Aké je vaše obľúbené jedlo?
Pizzou nikdy nepohrdnem.

Aký je váš obľúbený nápoj?
Káva 😄

Aká je vaša obľúbená farba?
Ja mám rada takmer všetky farby, ale ak by som mala zo všetkých vybrať iba jednu, bola by to asi kráľovská modrá.

Kedy ste sa naposledy nahnevali a čo to spôsobilo?
Pri dvoch malých deťoch sa človek rozčúli takmer každý deň, ale ako rýchlo to príde, tak to rýchlo aj odíde. Ja osobne sa neviem dlho hnevať, jedine ak sama na seba.

Kedy ste sa naposledy zasmiali až tak, že vám tiekli slzy?
Myslím, že som pozerala nejaké video o tom, čo všetko dokážu oteckovia.

Čítali ste knihu, ktorú ste za žiadnych okolností nedokázali prečítať do konca?
Takých kníh bolo niekoľko. Ja buď knihu prečítam na jeden dych (samozrejme v rámci svojich časových možností) alebo ju nedočítam vôbec. Stalo sa mi, že som sa k jednej knihe po nejakom čase vrátila, aby som jej dala druhú šancu a dočítala ju, no prestala som čítať presne v tom istom bode ako naposledy.

Keby to bolo možné, akú supersilu/supermoc by ste chceli mať?
Chcela by som sa vedieť teleportovať na obľúbené miesta bez zdĺhavého cestovania. (Možno aj nakuknúť do minulosti).

Rozhovor pripravila ® koki

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára