utorok 14. januára 2014

Nebezpečná vášeň

Z anglického originálu: Dangerous Joy (1995)

Autor: Jo Beverley

Vydavateľstvo: Domino

Český preklad: Karin Lednická

Počet strán: 344

Rok vydania: 2008



Felicity Monahanová je krásna, vášnivá a za niekoľko mesiacov bude i veľmi bohatá. Dovtedy však na svoje dedičstvo nemá dosah. Rovnako musí čakať aj na deň svojich narodenín, aby sa mohla vydať za Ruperta Dunsmorea. Pred týmto neuváženým činom ju však zastaví jej poručník - Miles Cavanagh.


Zoznámenie sa hlavných hrdinov tejto knihy prebehlo nanajvýš zaujímavo! A po takom skvelom rozbehnutí som sa s chuťou začítala... až kým som nezačala hlavnú hrdinku spoznávať bližšie. Felicity je svojrázna žena, vo svojom živote už má čo-to za sebou a čitateľ sa s jej minulosťou postupne zoznamuje. Osobne mi prekážalo ako sa silou-mocou chcela vydať za Ruperta - aj keď mala na to veľmi dobrý dôvod. Myslieť si však, že toto riešenie je jediné a konečné bolo od nej bláznivé. Miles, ako jej tútor, nad ňou držal ochrannú ruku alebo skôr ochranné oko :-) pretože Felicity sa snažila pred ním ujsť a potajomky sa vydať za Ruperta pri každej možnej príležitosti, ktorá sa jej naskytla. Až ma to otravovalo. Neustále dohody medzi ňou a Milesom o tom, či ujde alebo neujde a ich neprestávajúce hádky ma postupne od čítania odrádzali :-( Nakoniec som sa však dočkala poslednej strany :-)

Keby Felicity nebola taká divoká a nesprávala sa ako pochabé dieťa, bola by mi sympatickejšia. A čo Miles? Tiež nie je ukážkovým hrdinom, ani dievčenským snom, no oproti Felicity príjemnejším "prvkom" v knihe.

Kniha sa dá čítať, spisovateľka má príjemný štýl písania, no kebyže som dakde na pustom ostrove a mám možnosť vybrať si medzi dvomi knihami, z ktorých jedna je Nebezpečná vášeň, tak bez váhania siahnem po tej druhej.


Moje hodnotenie: ★★

Company of Rogues
1. An Arranged Marriage (Smluvený sňatek)
2. An Unwilling Bride (Zdráhavá nevěsta)
3. Christmas Angel (Andělská nevěsta)
4. Forbidden (Zakázaná láska)
5. Dangerous Joy (Nebezpečná vášeň)
6. Forbidden Magic (Zakázané kouzlo)
7. The Dragon's Bride (
Dračí nevěsta)
8. The Devil's Heiress (Ďáblova dědička)
9. Hazard (Hazard)
10. St. Raven (Vévoda)
11. Skylark (Hvězdička)
12. The Rogue's Return (Rebelův návrat)
13. To Rescue A Rogue (Rebelova spása)
14. Lady Beware (Rodové prokletí)

15. A Shocking Delight (Sázka na věno)
16. Too Dangerous For a Lady (Dáma v ohrožení)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára