nedeľa 29. apríla 2012

Hriechy lásky

Z anglického originálu: Slightly Sinful (2004)

Autor:
Mary Balogh

Vydavateľstvo: Slovenský spisovateľ

Preklad: Tamara Chovanová

Počet strán: 264

Rok vydania: 2009




Alleyne Bedwyn sa po páde z koňa na bojovom poli preberie v nevestinci. Nemá potuchy, ako sa ta dostal ani kto je. Vie iba, že krásna Rachel Yorková, ktorá ho vrátila do života, musí byť jeho. 


Rachel býva v nevestinci so svojimi štyrmi priateľkami - prostitútkami. Po tom, ako im ukradli všetky životné úspory, sa rozhodnú vyjsť na bitevné pole a okradnúť mŕtvych. No namiesto lupu si domov dovlečú dvoch ranených mužov. Jedným z nich je aj driečny mladík Alleyne, ktorý sa preberie so stratou pamäti. Nevie kto je ani kde je, ani prečo  tam je. Naviac sa zamiluje do krásnej anjelskej Rachel, ktorá ho ošetruje, a pri tom ani netuší, či už náhodou nie je ženatý. 

Línia príbehu je vcelku zaujímavá, čo mi prekážalo, bolo obrovské množstvo postáv a znova pochmúrna a deprimujúca nálada vyplývajúca z vojny pri Waterloo, kde bol príbeh zasadený. Navyše som mala pocit, akoby som čítala tú istú knihu dookola - v porovnaní s dielami Pavučina vášne či Sladké pokušenie.

Svetlý bod knihy - humor. Úprimne od srdca a nahlas som sa pri knihe zasmiala. Som milo prekvapená, že autorka dokáže byť aj vtipná :-) 

Moje hodnotenie: ★★★

Bedwyn Family
1. One Night for Love
2. A Summer to Remember (Nezabudnuteľné leto)
3. Slightly Married (Čary lásky)
4. Slightly Wicked (Zvrhlá láska)
5. Slightly Scandalous (Škandály lásky)
6. Slightly Tempted (Sladké pokušenie)
7. Slightly Sinful (Hriechy lásky)
8. Slightly Dangerous (Bál v Schofield Parku)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára