štvrtok 2. augusta 2012

Zveď ma na úsvite

Z anglického originálu: Seduce Me At Sunrise (2008)

Autor:
Lisa Kleypas

Vydavateľstvo: Ikar

Preklad: Mária Kočanová

Počet strán: 248

Rok vydania: 2010



Winnifred Hathawayová si po prekonaní šarlachu stanovila dva životné ciele: znova chce byť taká silná a zdravá ako pred chorobou a chce vedieť, či ju Kev Merripen ľúbi tak veľmi ako ona jeho. 


Rozhodne ma tento diel zaujal viac ako prvý (Do polnoci moja). Autorka veľmi dobre vykreslila charakter hlavného hrdinu. Bol tvrdý, zatrpknutý, napriek tomu s horúcim srdcom :-) A som rada, že nakoniec dostal rozum, hoci sa spočiatku javilo, že ho nedostane. 

Spisovateľka šla viac do hĺbky postáv, čo mimoriadne dobre zvládla. Kniha si okrem toho zachovala aj príjemný ľahký tzv. "samočítajúci sa" štýl, romantiku, aj humor.

Moje hodnotenie: ★★★

Hathaways
1. Mine Till Midnight (Do polnoci moja)
2. Seduce Me At Sunrise (Zveď ma na úsvite)
3. Tempt Me at Twilight (Podvečerné vábenie)
4. Married By Morning
5. Love In The Afternoon

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára