sobota 28. mája 2016

Môj neodolateľný gróf

Z anglického originálu: My Irresistible Earl (2011)

Autor:
Gaelen Foley

 
Vydavateľstvo: Slovenský spisovateľ


Preklad: Ľuba Kukučková
 

Počet strán: 304

Rok vydania: 2012



Keď Jordan Lennox, gróf z Falconridgea, spozná krásnu Maru Bryceovú, stačí mu jediný pohľad, aby pochopil, že je to žena jeho života. Ich cesty sa však vzápätí rozídu, pretože Jordana čaká nebezpečná misia v službách tajného rádu. Prejde dlhých dvanásť rokov, kým osud znovu zvedie Jordana a Maru dohromady - sú už starší, múdrejší, doráňaní životom, ale v hĺbke duše sa nezmenili...



Z celej série zatiaľ najslabšia kniha. Pritom príbeh nebol ani taký zlý. Mám rada, keď sa dvaja hrdinovia poznajú už z dávnejších čias a Mara s Jordanom sa spoznali pred dvanástimi rokmi. Padli si do oka na prvý pohľad, iskry lietali, dobre, že nebola v blízkosti stodola, inak by zhorela :-D 

Mara bola mladá i Jordan bol mladý. Ona sa potrebovala vydať, aby sa zbavila svojich nemilých rodičov, on chcel spasiť tento svet, bojovať proti zlu, okúsiť trocha adrenalínu, dobrodružstva, nebezpečenstva. Ich cesty sa teda rozišli. Osud je však vrtkavý a oboch hrdinov opäť zviedol dokopy. 

Mara je mladou vdovou s malým dieťatkom, ktoré vychováva. Jordan dospel, zmužnel, zmúdrel. Už pre neho nie je prvoradé vyhľadávať extrémne situácie. K Mare stále niečo cíti a zakrátko tí dvaja skončia spolu :-)

Popravde, kniha bola taká nemastná - neslaná. Akoby pri jej písaní došiel autorke dych. Viac ma bavilo sledovať dianie v ráde, ako láskyplný príbeh hlavných hrdinov. Nuž, ale nemôže byť každá kniha dokonalá, všakže.

Moje hodnotenie: ★★

Inferno Club
1. My Wicked Marquess (Môj zvrhlý markíz)
2. My Dangerous Duke (Môj nebezpečný vojvoda)
3. My Irresistible Earl (Môj neodolateľný gróf)
4. My Ruthless Prince (Môj krutý princ)
5. My Scandalous Viscount (Môj škandalózny vikomt)

6. My Notorious Gentleman (Môj hriešny džentlmen)
7. Secrets of a Scoundrel
(Zvodcove tajomstvá)
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára