streda 11. apríla 2012

Anjel môj

Z anglického originálu: Lord of Fire (2001)

Autor: Gaelen Foley

Vydavateľstvo: WIST

Český preklad: Eva Vyšná

Počet strán: 274

Rok vydania: 2005


Mladučká Alice Montague po tom, ako prišla o obidvoch rodičov, stratila aj jediného brata Philipa. Na smrteľnej posteli Philipovi sľúbila, že sa postará nielen o jeho malého synčeka, ale dohliadne aj na jeho ľahkovážnu manželku Caro. Jej frivolná švagriná totiž nepatrí medzi zodpovedných ľudí a ako matka úplne zlyháva. V snahe plniť svoj sľub sa Alice za bizarných okolností zoznámi s lordom Lucienom Knightom. Príťažlivý šľachtic má povesť zhýralca, ktorý v čase bojov proti Napoleonovi opustil svojich druhov a zbabelo odišiel z armády. Nikto netuší, že je to len póza, do ktorej sa Lucien štylizuje, aby mohol plniť svoje vyzvedačské poslanie v záujme bezpečnosti vlasti. Lord Damien, oslavovaný hrdina protinapoleonovských bitiek, síce nemá veľkú chuť do ženenia, ale cíti povinnosť postarať sa o pokračovanie rodu. Do Lucienovho života zasiahne ako svieži vánok láskavá Alice, pomocou ktorej sa chce zbaviť cynického prístupu k životu.



Príjemné čítanie na krátku letnú noc. Aj keď som asi v polovici knihy mala pocit, že dej stagnuje, dočítala som ju do konca. Najviac sa mi páčilo spojenie Lucien a Damien a lá Lucifer a Démon. Kráááásne prepojenie jednovaječných dvojčiat :-) 

Uznávam autorkinu fantáziu. Ak nie iným, tak týmto určite zaujala a už sa teším na príbeh plukovníka "Démona" ;-) 

Moje hodnotenie: ★★★

Knight Miscellany
1. The Duke (Zlatovláska)
2. Lord of Fire (Anjel môj)
3. Lord of Ice (Snehulienka)
4. Lady of Desire (Drahá sestrička)
5. Devil Takes a Bride (Diabol sa žení)
6. One Night of Sin (Jedna noc hriechu)
7. His Wicked Kiss (Hriešny bozk)

1 komentár:

  1. Takto toto bola moja prva skusenost s historickou cervenou kiznicou :D... vyslovene som na tejto knihe ulietavala, komplet zamilovana do Luciena :D... potom som si precitala este o jeho dvojcati - Snehulienku - ale to uz sa mi moc nepacilo, jeho brat ma proste iny charakter. Ale tuto som zboznovala :)

    OdpovedaťOdstrániť