piatok 27. septembra 2013

Anděl z Vysočiny

Z anglického originálu: Highland Angel (2008)

Autor: Hannah Howell


Vydavateľstvo: Oldag

Český preklad: Irena Palová

Počet strán: 272

Rok vydania: 2010



Sir Payton Murray sa na ceste k svojej milenke stretáva s neznámou mladou ženou, ktorú sa pokúsil zabiť jej manžel. Kirstie MacIyeová sa snaží zabrániť svojmu mužovi v zneužívaní malých detí. Práve z tohto dôvodu vyhľadá vplyvného sira Murraya a požiada ho o spoluprácu. Ako pravý šľachtic vyhovie jej prosbe o pomoc. Obaja sa tak púšťajú do neľahkého boja s ťažkým súperom, ktorý sa neštíti ničoho.


Stačila mi prvá stránka knihy a už som bola začítaná až po uši :-) Veľmi dobrý rozbeh mala táto knižka, žiaľ to bolo jediné, čo sa mi na nej páčilo :-( 

Dej sa mi zdal veľmi nevýrazný, nudný a to napriek tomu, že v ňom autorka rozoberala tému zneužívania detí. 

Mnohokrát som sa pristihla pri tom, ako len naverímboha obraciam stránky (ešteže je vonku horko, aspoň ma dobre ovievalo :-D ). 

Čo k tomu dodať? Slabé, slabé, slabé.



Moje hodnotenie: ★★


Murray Family
1. Highland Destiny (Osud z Vysočiny)

2. Highland Honor (Ochránce z Vysočiny)
3. Highland Promise (Zachránce z Vysočiny)
4. Highland Vow (Slib z Vysočiny)
5. Highland Knight (Rytíř z Vysočiny)
6. Highland Bride (Nevěsta z Vysočiny)
7. Highland Angel (Anděl z Vysočiny)
8. Highland Groom (Ženích z Vysočiny)
9. Highland Warrior (Válečník z Vysočiny)
10. Highland Conqueror (Dobyvatel z Vysočiny)
11. Highland Chapmion (Vítěz z Vysočiny)
12. Highland Lover Milenec z Vysočiny)
13. Highland Barbarian (Barbar z Vysočiny)
14. Highland Savage (Divoch z Vysočiny)
15. Highland Wolf (Vlk z Vysočiny)
16. Highland Sinner (Hříšník z Vysočiny)
17. Highland Protector (Hrdina z Vysočiny)
18. Highland Avenger (Mstitel v Vysočiny)
19. Highland Master (Pán z Vysočiny)
20. Highland Guard
21. Highland Chieftain (Náčelník z Vysočiny)
22. Highland Devil (Ďábel z Vysočiny)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára