utorok 7. apríla 2015

Desať otázok pre... Tatianu Mackovú

Na desať otázok, ktoré kladiem v tejto rubrike každému spisovateľovi mi odpovedala úspešná slovenská autorka Tatiana Macková.


Ako zvyknete začať svoj deň?
 - Že vynadám budíku.

Ste fajčiarka?
 - Nie. Neznášam fajčiarsky pach.

Varíte a pečiete?
 - Bez toho sa to nedá. Nerada to robím, ale mám radosť, keď synom chutí.


Aké je vaše obľúbené jedlo?
 - Mám rada veľa jedál, žiadne nie je extra top. No na tie vyššie priečky patria napríklad francúzske zemiaky.

Aký je váš obľúbený nápoj?
 - Nemám žiaden obľúbený nápoj. Keď som smädná, najčastejšie pijem čistú vodu, potom čaj. Káva je na poslednom mieste. Alkoholu neholdujem.

Aká je vaša obľúbená farba?
 - Oranžová.

Kedy ste sa naposledy nahnevali a čo to spôsobilo?
 - Prednedávnom. Ľudská hlúposť ma vie rozžeraviť do biela.

Kedy ste sa naposledy zasmiali až tak, že vám tiekli slzy?
 - Au... Takto sa smejem málokedy, ale v robote sa mi to občas stane. Sme tam tri baby a keď sa navzájom začneme doberať, niekedy skončíme všetky výbuchom smiechu, ktorý fakt stojí zato.

Čítali ste knihu, ktorú ste za žiadnych okolností nedokázali prečítať do konca?
 - Pár razy v živote sa mi to stalo.

Keby to bolo možné, akú supersilu/supermoc by ste chceli mať?
 - Teraz ste ma dostali. Neviem si vybrať jednu. Nemôžem jedného superhrdinu? Taký Superman, napríklad. Často mám chuť niekam priletieť, ponaprávať ľuďom hlavy, zastaviť to neustále bujnejúce násilie vo svete. Mám z neho strach.


Rozhovor pripravila © koki
Foto © archív Tatiany Mackovej

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára