piatok 6. januára 2017

Hříšný úsvit

Z anglického originálu: On a Wicked Down (2002)

Autor:
Stephanie Laurens

Vydavateľstvo: Euromedia Group - Ikar


Český preklad: Jana Jašová


Počet strán: 440


Rok vydania: 2012



Amelia Cynsterová ponúkne Lucienovi Ashfordovi sobáš, čím neváha riskovať spoločenský škandál. Zo zdanlivo čiste pragmatickými dôvodmi sa ale skrýva dlho utajovaná láska, ktorú Amelia k Lucienovi chová. Ani on však nehrá s čistými kartami. Rýchlu svadbu odmietne a trvá na tom, že sa bude Amelii najskôr dvoriť ako sa sluší a patrí. Každá vášeň a každý džentlmen totiž má svoju cenu.



Táto historická romanca by sa dala pokojne zaradiť medzi erotickú literatúru. Po jej prečítaní mám pocit, že sa v knihe vlastne okrem sexu nič iné nedialo. A pritom úvod bol famózny. V ňom autorka ukázala ako dobre vie písať. No zvyšné strany zaplnila toľkou dávkou erotička, že aj červená knižnica by sa pri ňom pýrila. Neviem prečo, no po prečítaní asi dvoch takto ladených scén, som už nemala chuť čítať ďalšie a tak som ich -priznávam sa bez mučenia- preskakovala. No a že bolo čo preskakovať! Veď sami povážte - kniha má 440 strán! 😨

Úprimne, hľadala som dej, no ten sa mi hľadal iba ťažko. Nuž, keďže Amelia a Luc sa poznali už dlhé veky a navyše boli jeden do druhého tajne zamilovaný už roky rokúce (hoci jeden z nich si to nechcel priznať), nebolo zrejme pre Stephanie možné vymyslieť zmysluplnejšiu zápletku. Hm, škoda. 

V podstate okrem sexu a Lucienovho opakujúceho sa váhania, či je do Amelie zamilovaný alebo nie je, a či by vôbec mal byť do nej zamilovaný alebo nemal, sa tam nedialo zhola nič. 

Nedá mi inak ako knihu hodnotiť na slabý priemer. 

Moje hodnotenie:
 

Cynster
1. Devil's Bride (Diablova nevesta)
2. A Rake's Vow (Zvodcov sľub)
3. Scandal's Bride (Škótska nevesta)
4. A Rogue's Proposal (Skrotenie zvodcu)
5. A Secret Love (Záhadná grófka)
6. All About Love (Všechno o lásce)
7. All About Passion (Všechno o vášni)
8. The Promise in a Kiss
9. On a Wild Night (Muž ve stínu)
10. On a Wicked Dawn (Hříšný úsvit)
11. The Perfect Lover (Dokonalá milenka)
12. The Ideal Bride (Ideální nevěsta)
13. The Truth about Love (Pravda o lásce)
14. What Price Love? 
15. The Taste of Innocence
16. Where the Heart Leads
17. Temptation and Surrender

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára