streda 25. apríla 2012

Milujem ťa

Z anglického originálu: The Bequest (1998)

Autor:
Candice Proctor

Vydavateľstvo: Slovenský spisovateľ

Preklad: Jana Melcerová

Počet strán: 312

Rok vydania: 2010



Gabrielle Antoinová vyrastala v kláštore ako sirota. Jedného dňa sa dozvie, že zdedila dom a podnik v coloradskom Central City. Keď tam pricestuje, na svoj úžas zisťuje, že po matke, ktorú nepoznala, zdedila nevestinec. A čo je horšie. Matkin obchodný partner Jordan Hays, nevľúdny, cynický samotár, stelesňuje všetko, čoho sa mladá žena desí. Napriek tomu sa odhodlá premeniť dom neresti na slušný podnik.


Na zadnej strane knihy píšu, že ide o nezabudnuteľný príbeh o strate nevinnosti a o víťazstve odvahy a lásky. Hm, úprimne, pre mňa nezabudnuteľný nebol vôbec, pravdou je skôr, že už po prečítaní - ktoré mi trvalo dlhšie než zvyčajne, kvôli nudným pasážam - som naň zabudla :-)
Nápad sa Candice nedá vziať. Ten bol bravúrny, no spracovanie témy jej už tak bravúrne veru nešlo. Sklamalo ma to. Po Čiernom rytierovi som myslela, že pôjde znova o celkom dobrý, napínavý slaďáčik... Nuž ale, každý spisovateľ má svoje lepšie a horšie dielo.

Moje hodnotenie: ★★

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára