sobota 2. júna 2012

Bosorkina dcéra

Názov knihy: Bosorkina dcéra (2008)

Autor:
Jana Pronská

Vydavateľstvo: Slovenský spisovateľ


Počet strán: 208


Rok vydania: 2008



Soraya, dcéra maurského emira, sa po upálení svojej matky skrýva pred dôstojníkom inkvizície De Vascadom. Aj keď jej vyslanec francúzskeho kráľa poskytne ochranu, mladí ľudia musia prekonať ešte veľa prekážok, aby ich láska mohla byť naplnená.


Zaujímavé dielko, hoci na môj vkus krátke. Spisovateľka v ňom isto povedala všetko, čo zamýšľala, no ja som čakala a hľadala podrobnejšie opisy, kvetnatejšie dialógy, trošku pútavejšie zápletky, viacej napätia... jednoducho niečo, čo by ma dokázalo pri knihe držať od prvej až po poslednú stránku.

Ono, kniha je fajn, iste by bol zaujímavý aj film (viem si ho živo predstaviť), no predsa len to nebolo celkom ono. Chýbala mi tam tá správna -nazvime to- čitateľská iskra, ktorá spustí celú dejovú lavínu.

Moje hodnotenie: ★★★

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára