pondelok 12. mája 2014

Kráľ zhýralcov

Z anglického originálu: Lord of Scoundrels (1994)

Autor:
Loretta Chase
 
Vydavateľstvo: Ikar

Preklad: Zuzana Dudíková
 

Počet strán: 280

Rok vydania: 2011



Sebastian Ballister, neslávne známy markíz z Daina, má povesť zhýralca, ktorý žije nemravným životom. Nijaká slušná žena s ním nechce nič mať spoločné, on takisto slušné ženy neznáša a zaujíma sa len o pobehlice. Život sa mu však nečakane zmení, keď raz v obchode stretne Jessicu Trentovú. Jess je inteligentná mladá žena, ktorá sa rozhodne zachrániť svojho hlúpeho brata pred finančným zruinovaním. Vinu za jeho zlú situáciu pripisuje markízovi z Daina, s ktorým jej brat míňa rodinné peniaze. Je odhodlaná proti markízovi rázne zakročiť, postupne však prichádza na to, že sa nevie ubrániť jeho príťažlivosti, a sama začína podliehať jeho vplyvu.
 

Táto knižka dlho ležala v mojej poličke a čakala na prečítanie. Nakoniec sa jej dostalo potešenia a mne pocty si k nej sadnúť :-) A poviem vám, ako som ju chytila do rúk, už som ju z nich nepustila. Nedalo sa...

Sebastian rozhodne patrí medzi tých drsnejších, temnejších a dravejších hlavných hrdinov (trochu mi pripomínal hrdinov od Meagan McKinney - Ivana z knihy Peklo a raj alebo pirát Vashon z Tajomného smaragdu). Bol poznačený zlým detstvom, minulosťou... život sa s ním nemaznal, a on ho tak aj bral. Aby zmenil svoj pohľad na svet a celkový postoj k životu, musí stretnúť Jess...

Jessica je mladá, sympatická hrdinka a zo Sebastiana nemá vôbec strach. Naopak, je mu výbornou protivníčkou. Nebojácnou, tvrdohlavou a najmä vytrvalou. Ich vzájomná komunikácia sa mi výborne čítala, musím priznať, že som si ju v niekoľkých prípadoch doslova vychutnávala a niektoré scény čítala opakovane

Knihe nechýba humor, vášeň, city, zloba - má jednoducho všetko, čo očakávam od skvelej historickej romance.

Loretta si touto knihou získala ďalšiu obdivovateľku ;-)

Moje hodnotenie: ★★★★

Scoundrels
1. The Lion's Daughter
2. Captives of the Night
3. Lord of Scoundrels (Kráľ zhýralcov)
4. The Last Hellion

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára