streda 28. mája 2014

Tušení hříchu

Z anglického originálu: A Sense of Sin (2011)

Autor:
Elizabeth Essex
 
Vydavateľstvo: Baronet

Český preklad: Dana Šimonová
 

Počet strán: 352

Rok vydania: 2012



Rupert Delaforte, vikomt Darling, verí, že krásna Celia Burkeová hrá dôležitú úlohu v smrti jeho milovanej sestry. Prisahá, že sa jej pomstí tým, že ju zvedie a zničí jej povesť – bez toho, aby sa jej čo i len dotkol. Aby však získal jej dôveru, musí otvoriť svoje zatvrdnuté srdce a riskovať, že sa zamiluje do ženy, ktorú plánuje zničiť. Celia si zo všetkých síl chráni svoju pozíciu v spoločnosti, no podarí sa jej uchrániť pred láskou, ktorú začína pociťovať k Rupertovi?


Čítanie tejto knihy bolo ako za trest, a úprimne, neodpykala som si ho až do konca - jednoducho som ju nevládala dočítať. 

Páčila sa mi zápletka - hrdina sa chce pomstiť hrdinke za niečo, čo neurobila, ale on je presvedčený o tom, že urobila. Znie skvele, nemyslíte? Mne tak znela. No pri začítaní sa do knihy som po pár stranách zistila, že žiadna pomsta sa nekoná. A ostala som rozladená. Prečo, preboha, autorka spomína v úvode pomstu, keď o pár strán neskôr mení hlavného hrdinu na zamilovaného blázna?! 

Celkovo bola kniha plná prázdnych slov a vyznaní lásky - nelásky (niečo tak nudne napísané ako tieto pasáže som už dávno nikde nečítala). Po úvodnom pohoršení som zívala nudou, prevracala stránky (bolo ich neuveriteľných 350!!!) až som to nakoniec vzdala.

Aj ma to mrzí, žiaľ, bola to úplná katastrofa.

Moje hodnotenie:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára