nedeľa 29. apríla 2012

Nezabudnuteľná láska

Z anglického originálu: Simply Unforgettable (2005)

Autor:
Mary Balogh

Vydavateľstvo: Slovenský spisovateľ

Preklad: Tamara Chovanová

Počet strán: 288

Rok vydania: 2011



Frances Allardová, mladá učiteľka hudby a Lucius Marshall, vikomt Sinclair, sa stretnú uprostred snehovej búrky. Obaja sú nútení stráviť noc vo vidieckom hostinci, kde spolu prežijú chvíle plné vášne. Frances však dobre pozná svoje miesto vo svete, a tak sa rozhodne zabudnúť na tú výnimočnú noc i na muža, ktorý ju tak očaril. Keď sa ale riadením osudu neskôr znova stretnú, Lucius sa zaprisahá, že tentoraz sa už ich cesty nerozídu.



Po Nezabudnuteľnom lete tu máme Nezabudnuteľnú lásku a musím povedať, že diela Baloghovej, ktoré majú v názve práve slovíčko "nezabudnuteľné" sú mimoriadne čitateľné ;-)

Hoci po prvých dvoch stránkach som si sťažka vzdychla, že to bude tvrdý oriešok na prelúskanie, po ďalších dvoch sa mi nálada začala zlepšovať. A potom to šlo už iba hore :-)

Aj keď niektoré doslova "drsné" slovné spojenia pani prekladateľky mi sem-tam vyrazili dych a trochu znížili celkový pôžitok z knihy, musím priznať, že som si ju celkom fajn vychutnala.


Moje hodnotenie: ★★★

Simply Quartet
1. Simply Unforgettable (Nezabudnuteľná láska)
2. Simply Love (Pravá láska)
3. Simply Magic (Zázračná láska)
4. Simply Perfect (Dokonalá láska)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára